DIMANA ADIK SHARLINIE??

View previous topic View next topic Go down

DIMANA ADIK SHARLINIE??

Post by Detective on Wed May 21, 2008 5:12 pm



Sharlinie Mohd. Nashar, 5, dilaporkan hilang ketika bermain bersama kakaknya di padang permainan yang terletak kira-kira 200 meter dari rumahnya di No. 29, Jalan PJS2C/11N, Taman Medan, Petaling Jaya.

Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Arjunaidi Mohamed berkata, mangsa diculik kira-kira pukul 11.30 pagi. Ketika itu mangsa sedang leka bermain bersama kakaknya, Sharliena yang berusia lapan tahun.

Menurut beliau, ketika hilang, mangsa yang mempunyai tiga adik-beradik memakai baju-T dan skirt berwarna biru muda serta selipar warna merah jambu.


Last edited by MinAdmin on Tue May 27, 2008 3:15 pm; edited 1 time in total

_________________
SESEORANG YANG TAKUT UNTUK MEMBUAT KESILAPAN TIDAK AKAN MENEMUI SESUATU YANG MENAKJUBKAN!!
avatar
Detective
Admin

Posts : 270
Join date : 2008-05-19
Age : 27
Location : 18500, Machang

View user profile http://dakwah.motionsforum.com

Back to top Go down

Re: DIMANA ADIK SHARLINIE??

Post by HafaazMuslim on Tue May 27, 2008 9:37 am

Salam...
Sungguh kejam org yg menculiknya..
Mgkin mereka skadar main2kan polis, pihak media, dan lain2...
Lihat artikel ttg adik yg berumur 5thun ni, mreka pasti akan tergelak2..
Xdifikirkan ttg ibu bapa, famili adik ni..
N sgt terbukti, penculik tu lgsg xtakut akan kebesaran dan keagungan ALLAH SWT yg maha berkuasa..
ASTAGHFIRULLAHAL 'AZIM..
avatar
HafaazMuslim

Posts : 460
Join date : 2008-05-25
Age : 97
Location : Kompleks Balai Islam, KL

View user profile http://hafaazmuslimislami.blogspot.com

Back to top Go down

Re: DIMANA ADIK SHARLINIE??

Post by Detective on Tue May 27, 2008 3:38 pm

Kita berdoa agar suatu hari nanti penculik adik sharlinie akan di tangkap jua dan di hadapkan ke muka pengadilan. Ameen.

_________________
SESEORANG YANG TAKUT UNTUK MEMBUAT KESILAPAN TIDAK AKAN MENEMUI SESUATU YANG MENAKJUBKAN!!
avatar
Detective
Admin

Posts : 270
Join date : 2008-05-19
Age : 27
Location : 18500, Machang

View user profile http://dakwah.motionsforum.com

Back to top Go down

Re: DIMANA ADIK SHARLINIE??

Post by budak_kecik90 on Thu May 29, 2008 10:04 am

adik asmawi pn blum djumpai lg kn??
ape yg penculik2 ni nak sbnarnye??
klau nk duit tebusan,smpai skang kuarge mgse x dpt pggilan atau ape2 ugutan...
avatar
budak_kecik90

Posts : 425
Join date : 2008-05-27
Age : 26
Location : fi kulli makan...

View user profile

Back to top Go down

Re: DIMANA ADIK SHARLINIE??

Post by Lieza on Thu May 29, 2008 7:56 pm

Bila manusia tiada akal beginilah jadinya..
avatar
Lieza

Posts : 136
Join date : 2008-05-28
Age : 33
Location : Kuala Lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: DIMANA ADIK SHARLINIE??

Post by HafaazMuslim on Sat May 31, 2008 9:32 pm

Lieza wrote:Bila manusia tiada akal beginilah jadinya..

Bukan tiada akal...
Tapi tidak menggunakan akal... Rolling Eyes
avatar
HafaazMuslim

Posts : 460
Join date : 2008-05-25
Age : 97
Location : Kompleks Balai Islam, KL

View user profile http://hafaazmuslimislami.blogspot.com

Back to top Go down

Re: DIMANA ADIK SHARLINIE??

Post by koala oren on Sun Jun 01, 2008 9:34 am

lm btl dh budak ni hlg..sy mmg bengang giler kt penculik ni..mmg takde akal lansung..pg la curik ayam ke..tak pun pg curik api neraka..senang skit..terus msk neraka..nyusahkan org sj..tunggu la dia ada anak nnt..mcmn dia rs klu anak dia pulak kena curik..br padan muka dia...

koala oren

Posts : 192
Join date : 2008-05-26
Location : oren world

View user profile

Back to top Go down

Re: DIMANA ADIK SHARLINIE??

Post by Lieza on Mon Jun 02, 2008 4:59 pm

HafaazMuslim wrote:
Lieza wrote:Bila manusia tiada akal beginilah jadinya..

Bukan tiada akal...
Tapi tidak menggunakan akal... Rolling Eyes

Thanks for the correction Very Happy
Tersilap tulis Laughing
avatar
Lieza

Posts : 136
Join date : 2008-05-28
Age : 33
Location : Kuala Lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: DIMANA ADIK SHARLINIE??

Post by Lieza on Mon Jun 02, 2008 5:01 pm

koala oren wrote:lm btl dh budak ni hlg..sy mmg bengang giler kt penculik ni..mmg takde akal lansung..pg la curik ayam ke..tak pun pg curik api neraka..senang skit..terus msk neraka..nyusahkan org sj..tunggu la dia ada anak nnt..mcmn dia rs klu anak dia pulak kena curik..br padan muka dia...

Sabar koala oren Rolling Eyes
Kita semua memang geram dengan penculik tu Smile
Semoga adik sharlinie dapat bertemu dengan keluarganya semula Wink
avatar
Lieza

Posts : 136
Join date : 2008-05-28
Age : 33
Location : Kuala Lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: DIMANA ADIK SHARLINIE??

Post by Detective on Sat Jun 14, 2008 5:24 pm

Kecian keluarga budak tu. entah apa lar jd ngn adik sharlinie tu kan?? Harap2 masih selamat lagi lar. Kalau lar shinichi kudo ada, kan bagus. hahaha

_________________
SESEORANG YANG TAKUT UNTUK MEMBUAT KESILAPAN TIDAK AKAN MENEMUI SESUATU YANG MENAKJUBKAN!!
avatar
Detective
Admin

Posts : 270
Join date : 2008-05-19
Age : 27
Location : 18500, Machang

View user profile http://dakwah.motionsforum.com

Back to top Go down

Re: DIMANA ADIK SHARLINIE??

Post by HafaazMuslim on Sun Jun 15, 2008 1:51 pm

Xdgr crite dah pun... Crying or Very sad

_________________
WebSite Ana >>>>>
http://hafaazmuslimislami.blogspot.com

-Walakin kunu Rabbaniyyin
-Ihfazh Allah Yahfazhka



"Ssungguhnya solatku,ibadatku,cintaku,hidupku,dan matiku, hanya kerana Allah S.W.T.,Tuhan Seluruh Alam yang mentakdir menentukan segala2nya"
avatar
HafaazMuslim

Posts : 460
Join date : 2008-05-25
Age : 97
Location : Kompleks Balai Islam, KL

View user profile http://hafaazmuslimislami.blogspot.com

Back to top Go down

Re: DIMANA ADIK SHARLINIE??

Post by budak_kecik90 on Sun Jun 15, 2008 11:13 pm

ha'ah...syp je...dlu bkn main...
avatar
budak_kecik90

Posts : 425
Join date : 2008-05-27
Age : 26
Location : fi kulli makan...

View user profile

Back to top Go down

Re: DIMANA ADIK SHARLINIE??

Post by koala oren on Mon Jun 16, 2008 8:48 pm

so kita yg dh ada adik tu jg2 la..jgn jd samp mcm ni plak..berjaga2..bkn bdk2 je yg kn colek..anak2 dara pun ramai jg..mcm kt sabah baru2 ni..so siapa yg rs diri dia anak dara..berhati n berjaga2..sy doakan semenya selamat..amiiiin..

koala oren

Posts : 192
Join date : 2008-05-26
Location : oren world

View user profile

Back to top Go down

Re: DIMANA ADIK SHARLINIE??

Post by budak_kecik90 on Thu Jun 19, 2008 9:02 pm

ye ke??
tu la...rasa xselamat je skang ni...
risau tol...
avatar
budak_kecik90

Posts : 425
Join date : 2008-05-27
Age : 26
Location : fi kulli makan...

View user profile

Back to top Go down

Re: DIMANA ADIK SHARLINIE??

Post by Detective on Sun Jun 22, 2008 5:23 pm

koala oren wrote:so kita yg dh ada adik tu jg2 la..jgn jd samp mcm ni plak..berjaga2..bkn bdk2 je yg kn colek..anak2 dara pun ramai jg..mcm kt sabah baru2 ni..so siapa yg rs diri dia anak dara..berhati n berjaga2..sy doakan semenya selamat..amiiiin..

wah, hebat ejaan "colek".. hehe.. hati2 jgn sampai kena culik. karate je

_________________
SESEORANG YANG TAKUT UNTUK MEMBUAT KESILAPAN TIDAK AKAN MENEMUI SESUATU YANG MENAKJUBKAN!!
avatar
Detective
Admin

Posts : 270
Join date : 2008-05-19
Age : 27
Location : 18500, Machang

View user profile http://dakwah.motionsforum.com

Back to top Go down

Re: DIMANA ADIK SHARLINIE??

Post by mazri on Thu Jun 26, 2008 11:27 pm

'alimin wrote:Kita berdoa agar suatu hari nanti penculik adik sharlinie akan di tangkap jua dan di hadapkan ke muka pengadilan. Ameen.
Amin, dengan izin Tuhan, suatu hari nanti penculik tak sedar diri ini akan dihukum. Bersiap sedialah kau wahai penculik yang tak takut Tuhan!

mazri

Posts : 11
Join date : 2008-05-25
Age : 30
Location : Di bawah naungan Ilahi

View user profile

Back to top Go down

Re: DIMANA ADIK SHARLINIE??

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum