SALAM DAKWAH DARIPADA HAFAAZ MUSLIM

Page 3 of 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: SALAM DAKWAH DARIPADA HAFAAZ MUSLIM

Post by HafaazMuslim on Fri Jun 13, 2008 7:34 pm

Hehe...Alhamdulillah...
Akak ni msti agak2 tinggi anak2 ankat ayah ana..
Umur dorg 17 n 19..Tp ana lg tinggi...hehe

_________________
WebSite Ana >>>>>
http://hafaazmuslimislami.blogspot.com

-Walakin kunu Rabbaniyyin
-Ihfazh Allah Yahfazhka



"Ssungguhnya solatku,ibadatku,cintaku,hidupku,dan matiku, hanya kerana Allah S.W.T.,Tuhan Seluruh Alam yang mentakdir menentukan segala2nya"
avatar
HafaazMuslim

Posts : 460
Join date : 2008-05-25
Age : 97
Location : Kompleks Balai Islam, KL

View user profile http://hafaazmuslimislami.blogspot.com

Back to top Go down

Re: SALAM DAKWAH DARIPADA HAFAAZ MUSLIM

Post by budak_kecik90 on Fri Jun 13, 2008 9:00 pm

eleh....ana pn tggi la....
2 tahun lg!!!!haha
avatar
budak_kecik90

Posts : 425
Join date : 2008-05-27
Age : 26
Location : fi kulli makan...

View user profile

Back to top Go down

Re: SALAM DAKWAH DARIPADA HAFAAZ MUSLIM

Post by HafaazMuslim on Fri Jun 13, 2008 10:05 pm

Macam tu?
Hehe...Ksiannye...Xpe..Kecik pun ada hikmahnya...
Boleh dok depan bila perhimpunan..hik3

_________________
WebSite Ana >>>>>
http://hafaazmuslimislami.blogspot.com

-Walakin kunu Rabbaniyyin
-Ihfazh Allah Yahfazhka



"Ssungguhnya solatku,ibadatku,cintaku,hidupku,dan matiku, hanya kerana Allah S.W.T.,Tuhan Seluruh Alam yang mentakdir menentukan segala2nya"
avatar
HafaazMuslim

Posts : 460
Join date : 2008-05-25
Age : 97
Location : Kompleks Balai Islam, KL

View user profile http://hafaazmuslimislami.blogspot.com

Back to top Go down

Re: SALAM DAKWAH DARIPADA HAFAAZ MUSLIM

Post by ultraiman on Sat Jun 14, 2008 4:09 pm

dok depan mse prhimpunan la best..
nnt cekgu2 jeling lak..
maut2..
kne slalu control baik lak..
ha3..
avatar
ultraiman

Posts : 32
Join date : 2008-05-27

View user profile

Back to top Go down

Re: SALAM DAKWAH DARIPADA HAFAAZ MUSLIM

Post by Asy_syuraa on Sat Jun 14, 2008 6:36 pm

salam ukhuwah dari akak..
senyum sokmo Very Happy

_________________
Orang yang bahagia itu akan selalu menyediakan waktu untuk membaca kerana membaca itu sumber hikmah, menyediakan waktu tertawa kerana tertawa itu muziknya jiwa, menyediakan waktu untuk berfikir kerana berfikir itu
pokok kemajuan, menyediakan waktu untuk beramal kerana beramal itu pangkal kejayaan, menyediakan waktu untuk bersenda kerana bersenda itu akan membuat muda selalu dan menyediakan waktu beribadat
kerana beribadat itu adalah ibu dari segala ketenangan jiwa.
avatar
Asy_syuraa

Posts : 29
Join date : 2008-05-21
Age : 31
Location : Kepala Batas @ USIM

View user profile

Back to top Go down

Re: SALAM DAKWAH DARIPADA HAFAAZ MUSLIM

Post by budak_kecik90 on Sat Jun 14, 2008 6:40 pm

HafaazMuslim wrote:Macam tu?
Hehe...Ksiannye...Xpe..Kecik pun ada hikmahnya...
Boleh dok depan bila perhimpunan..hik3

haha...sek men mn ada 'yg rendah depan yg tggi blakang' lg da.....
avatar
budak_kecik90

Posts : 425
Join date : 2008-05-27
Age : 26
Location : fi kulli makan...

View user profile

Back to top Go down

Re: SALAM DAKWAH DARIPADA HAFAAZ MUSLIM

Post by HafaazMuslim on Sat Jun 14, 2008 8:05 pm

ultraiman wrote:dok depan mse prhimpunan la best..
nnt cekgu2 jeling lak..
maut2..
kne slalu control baik lak..
ha3..

Selalu yg tinggi kna dok blkg..Xaci lah...Alhamdulillah, thn ni ada dpt beratur kt depan..hehe
Selama berbelas2 tahun skola, br thun ni dpt dok dpn ckit..Msti budak kecik xprnah dok blkg..
Hehe...Kelas ana dgn kelas sblah, bila beratur mesti bercmpur..Cz dua2 kelas mmg sume pljr rapat...
Ckgu pun bukan tau kami brcampur..hehe...

_________________
WebSite Ana >>>>>
http://hafaazmuslimislami.blogspot.com

-Walakin kunu Rabbaniyyin
-Ihfazh Allah Yahfazhka



"Ssungguhnya solatku,ibadatku,cintaku,hidupku,dan matiku, hanya kerana Allah S.W.T.,Tuhan Seluruh Alam yang mentakdir menentukan segala2nya"
avatar
HafaazMuslim

Posts : 460
Join date : 2008-05-25
Age : 97
Location : Kompleks Balai Islam, KL

View user profile http://hafaazmuslimislami.blogspot.com

Back to top Go down

Re: SALAM DAKWAH DARIPADA HAFAAZ MUSLIM

Post by HafaazMuslim on Sat Jun 14, 2008 8:05 pm

Asy_syuraa wrote:salam ukhuwah dari akak..
senyum sokmo Very Happy

Salam Ukhwah kak syuraa...
Hehe..Alhamdulillah..terima kasih!

_________________
WebSite Ana >>>>>
http://hafaazmuslimislami.blogspot.com

-Walakin kunu Rabbaniyyin
-Ihfazh Allah Yahfazhka



"Ssungguhnya solatku,ibadatku,cintaku,hidupku,dan matiku, hanya kerana Allah S.W.T.,Tuhan Seluruh Alam yang mentakdir menentukan segala2nya"
avatar
HafaazMuslim

Posts : 460
Join date : 2008-05-25
Age : 97
Location : Kompleks Balai Islam, KL

View user profile http://hafaazmuslimislami.blogspot.com

Back to top Go down

Re: SALAM DAKWAH DARIPADA HAFAAZ MUSLIM

Post by HafaazMuslim on Sat Jun 14, 2008 8:07 pm

budak_kecik90 wrote:
HafaazMuslim wrote:Macam tu?
Hehe...Ksiannye...Xpe..Kecik pun ada hikmahnya...
Boleh dok depan bila perhimpunan..hik3

haha...sek men mn ada 'yg rendah depan yg tggi blakang' lg da.....

Yeke?
Skola ana kena camtu...
Tp kelas ana dgn kelas sblh, bukan ikut pun...hehe...
Cz pmpn kt blkg..Mana cikgu nmpak, kalu pndek2 kt blkg pun..

_________________
WebSite Ana >>>>>
http://hafaazmuslimislami.blogspot.com

-Walakin kunu Rabbaniyyin
-Ihfazh Allah Yahfazhka



"Ssungguhnya solatku,ibadatku,cintaku,hidupku,dan matiku, hanya kerana Allah S.W.T.,Tuhan Seluruh Alam yang mentakdir menentukan segala2nya"
avatar
HafaazMuslim

Posts : 460
Join date : 2008-05-25
Age : 97
Location : Kompleks Balai Islam, KL

View user profile http://hafaazmuslimislami.blogspot.com

Back to top Go down

Re: SALAM DAKWAH DARIPADA HAFAAZ MUSLIM

Post by HafaazMuslim on Sat Jun 14, 2008 9:58 pm

ASSALAMUALAIKUM...
Ana nk taaruf kembali diri ana ni...
Semua dah nyatakan nama sbnr...
Ana ni je...hehe

_________________
WebSite Ana >>>>>
http://hafaazmuslimislami.blogspot.com

-Walakin kunu Rabbaniyyin
-Ihfazh Allah Yahfazhka



"Ssungguhnya solatku,ibadatku,cintaku,hidupku,dan matiku, hanya kerana Allah S.W.T.,Tuhan Seluruh Alam yang mentakdir menentukan segala2nya"
avatar
HafaazMuslim

Posts : 460
Join date : 2008-05-25
Age : 97
Location : Kompleks Balai Islam, KL

View user profile http://hafaazmuslimislami.blogspot.com

Back to top Go down

Re: SALAM DAKWAH DARIPADA HAFAAZ MUSLIM

Post by Asy_syuraa on Sun Jun 15, 2008 12:00 am

HafaazMuslim wrote:
Salam Ukhwah kak syuraa...
Hehe..Alhamdulillah..terima kasih!

salam wani...
jgn la panggil kak syuraa... rs janggal la... itu nickname ja...
panggil ja kak ila @ kak lah @ kak nabilah... ikt nk panggil yg mn satu.... flower Wink

_________________
Orang yang bahagia itu akan selalu menyediakan waktu untuk membaca kerana membaca itu sumber hikmah, menyediakan waktu tertawa kerana tertawa itu muziknya jiwa, menyediakan waktu untuk berfikir kerana berfikir itu
pokok kemajuan, menyediakan waktu untuk beramal kerana beramal itu pangkal kejayaan, menyediakan waktu untuk bersenda kerana bersenda itu akan membuat muda selalu dan menyediakan waktu beribadat
kerana beribadat itu adalah ibu dari segala ketenangan jiwa.
avatar
Asy_syuraa

Posts : 29
Join date : 2008-05-21
Age : 31
Location : Kepala Batas @ USIM

View user profile

Back to top Go down

Re: SALAM DAKWAH DARIPADA HAFAAZ MUSLIM

Post by budak_kecik90 on Sun Jun 15, 2008 12:07 am

HafaazMuslim wrote:Nama sbnr HafaazMuslim ni, Siti NorHazwani...
Umur, ramai dah tau, kan...Muda lagi..hehe...
Org pgl ana Wani, Hazwani, Haz, Norhazwani...
Ramai jugak yg tau, ana suka guna nama Hafaaz...Hafaaz Muslim...
Smpai kt meja ana ada je org2 yg tulis nama hafaaz...
Tp mak ana kalu pgl ana, mesti pgl 'Siti NorHazwani...!' hehe
Dulu ana tadika cina...Ada ke patut cikgu cina pgl ana 'Siti No Awani...'
Ingat Astro Awani ke..hehe
Trpulang kpd sume, nak pgl ape...

owh..pangkal nama siti gak...sama la kite...
ana depan siti blakang??cari sndiri...haha
avatar
budak_kecik90

Posts : 425
Join date : 2008-05-27
Age : 26
Location : fi kulli makan...

View user profile

Back to top Go down

Re: SALAM DAKWAH DARIPADA HAFAAZ MUSLIM

Post by Asy_syuraa on Sun Jun 15, 2008 12:11 am

budak_kecik90 wrote:

owh..pangkal nama siti gak...sama la kite...
ana depan siti blakang??cari sndiri...haha

amboi ramai cik siti... ni cik siti intan payung ke.... hahaha Very Happy

_________________
Orang yang bahagia itu akan selalu menyediakan waktu untuk membaca kerana membaca itu sumber hikmah, menyediakan waktu tertawa kerana tertawa itu muziknya jiwa, menyediakan waktu untuk berfikir kerana berfikir itu
pokok kemajuan, menyediakan waktu untuk beramal kerana beramal itu pangkal kejayaan, menyediakan waktu untuk bersenda kerana bersenda itu akan membuat muda selalu dan menyediakan waktu beribadat
kerana beribadat itu adalah ibu dari segala ketenangan jiwa.
avatar
Asy_syuraa

Posts : 29
Join date : 2008-05-21
Age : 31
Location : Kepala Batas @ USIM

View user profile

Back to top Go down

Re: SALAM DAKWAH DARIPADA HAFAAZ MUSLIM

Post by budak_kecik90 on Sun Jun 15, 2008 12:15 am

cik siti intan payung tu dulu cite 'ALONG'.....
segmen siti sifir...
haha
avatar
budak_kecik90

Posts : 425
Join date : 2008-05-27
Age : 26
Location : fi kulli makan...

View user profile

Back to top Go down

Re: SALAM DAKWAH DARIPADA HAFAAZ MUSLIM

Post by Asy_syuraa on Sun Jun 15, 2008 12:33 am

budak_kecik90 wrote:cik siti intan payung tu dulu cite 'ALONG'.....
segmen siti sifir...
haha

yeke... Very Happy habis tu, ni cik siti apa..... Wink

_________________
Orang yang bahagia itu akan selalu menyediakan waktu untuk membaca kerana membaca itu sumber hikmah, menyediakan waktu tertawa kerana tertawa itu muziknya jiwa, menyediakan waktu untuk berfikir kerana berfikir itu
pokok kemajuan, menyediakan waktu untuk beramal kerana beramal itu pangkal kejayaan, menyediakan waktu untuk bersenda kerana bersenda itu akan membuat muda selalu dan menyediakan waktu beribadat
kerana beribadat itu adalah ibu dari segala ketenangan jiwa.
avatar
Asy_syuraa

Posts : 29
Join date : 2008-05-21
Age : 31
Location : Kepala Batas @ USIM

View user profile

Back to top Go down

Re: SALAM DAKWAH DARIPADA HAFAAZ MUSLIM

Post by budak_kecik90 on Sun Jun 15, 2008 12:46 am

cik sitipu...huahuahua Shocked
avatar
budak_kecik90

Posts : 425
Join date : 2008-05-27
Age : 26
Location : fi kulli makan...

View user profile

Back to top Go down

Re: SALAM DAKWAH DARIPADA HAFAAZ MUSLIM

Post by HafaazMuslim on Sun Jun 15, 2008 11:39 am

Asy_syuraa wrote:
HafaazMuslim wrote:
Salam Ukhwah kak syuraa...
Hehe..Alhamdulillah..terima kasih!

salam wani...
jgn la panggil kak syuraa... rs janggal la... itu nickname ja...
panggil ja kak ila @ kak lah @ kak nabilah... ikt nk panggil yg mn satu.... flower Wink

Salam...Hehe
Maaf..Ana pgl kak lah k..?

_________________
WebSite Ana >>>>>
http://hafaazmuslimislami.blogspot.com

-Walakin kunu Rabbaniyyin
-Ihfazh Allah Yahfazhka



"Ssungguhnya solatku,ibadatku,cintaku,hidupku,dan matiku, hanya kerana Allah S.W.T.,Tuhan Seluruh Alam yang mentakdir menentukan segala2nya"
avatar
HafaazMuslim

Posts : 460
Join date : 2008-05-25
Age : 97
Location : Kompleks Balai Islam, KL

View user profile http://hafaazmuslimislami.blogspot.com

Back to top Go down

Re: SALAM DAKWAH DARIPADA HAFAAZ MUSLIM

Post by HafaazMuslim on Sun Jun 15, 2008 11:40 am

budak_kecik90 wrote:cik sitipu...huahuahua Shocked

Cik sitikus... Laughing

_________________
WebSite Ana >>>>>
http://hafaazmuslimislami.blogspot.com

-Walakin kunu Rabbaniyyin
-Ihfazh Allah Yahfazhka



"Ssungguhnya solatku,ibadatku,cintaku,hidupku,dan matiku, hanya kerana Allah S.W.T.,Tuhan Seluruh Alam yang mentakdir menentukan segala2nya"
avatar
HafaazMuslim

Posts : 460
Join date : 2008-05-25
Age : 97
Location : Kompleks Balai Islam, KL

View user profile http://hafaazmuslimislami.blogspot.com

Back to top Go down

Re: SALAM DAKWAH DARIPADA HAFAAZ MUSLIM

Post by budak_kecik90 on Sun Jun 15, 2008 10:47 pm

jgn...datuk k mara nnt....(xde kene ngene)
avatar
budak_kecik90

Posts : 425
Join date : 2008-05-27
Age : 26
Location : fi kulli makan...

View user profile

Back to top Go down

Re: SALAM DAKWAH DARIPADA HAFAAZ MUSLIM

Post by Asy_syuraa on Mon Jun 16, 2008 5:26 pm

HafaazMuslim wrote:

Salam...Hehe
Maaf..Ana pgl kak lah k..?

xpa.... leh ja... kat umah adik2 panggil kak lah gak flower
avatar
Asy_syuraa

Posts : 29
Join date : 2008-05-21
Age : 31
Location : Kepala Batas @ USIM

View user profile

Back to top Go down

Re: SALAM DAKWAH DARIPADA HAFAAZ MUSLIM

Post by HafaazMuslim on Mon Jun 16, 2008 7:29 pm

budak_kecik90 wrote:jgn...datuk k mara nnt....(xde kene ngene)

Smpai ke situ pulak, ye...hehe
Xnaklah cakap psl die...

_________________
WebSite Ana >>>>>
http://hafaazmuslimislami.blogspot.com

-Walakin kunu Rabbaniyyin
-Ihfazh Allah Yahfazhka



"Ssungguhnya solatku,ibadatku,cintaku,hidupku,dan matiku, hanya kerana Allah S.W.T.,Tuhan Seluruh Alam yang mentakdir menentukan segala2nya"
avatar
HafaazMuslim

Posts : 460
Join date : 2008-05-25
Age : 97
Location : Kompleks Balai Islam, KL

View user profile http://hafaazmuslimislami.blogspot.com

Back to top Go down

Re: SALAM DAKWAH DARIPADA HAFAAZ MUSLIM

Post by HafaazMuslim on Mon Jun 16, 2008 7:30 pm

Asy_syuraa wrote:
HafaazMuslim wrote:

Salam...Hehe
Maaf..Ana pgl kak lah k..?

xpa.... leh ja... kat umah adik2 panggil kak lah gak flower

Oh, ye ke?
Alhamdulillah..Pilihan ana mmg tepat...hehe

_________________
WebSite Ana >>>>>
http://hafaazmuslimislami.blogspot.com

-Walakin kunu Rabbaniyyin
-Ihfazh Allah Yahfazhka



"Ssungguhnya solatku,ibadatku,cintaku,hidupku,dan matiku, hanya kerana Allah S.W.T.,Tuhan Seluruh Alam yang mentakdir menentukan segala2nya"
avatar
HafaazMuslim

Posts : 460
Join date : 2008-05-25
Age : 97
Location : Kompleks Balai Islam, KL

View user profile http://hafaazmuslimislami.blogspot.com

Back to top Go down

Re: SALAM DAKWAH DARIPADA HAFAAZ MUSLIM

Post by budak_kecik90 on Wed Jun 18, 2008 8:15 pm

HafaazMuslim wrote:
budak_kecik90 wrote:jgn...datuk k mara nnt....(xde kene ngene)

Smpai ke situ pulak, ye...hehe
Xnaklah cakap psl die...
ana pn xnak ckp psl die...hehe
XPENTING Evil or Very Mad
avatar
budak_kecik90

Posts : 425
Join date : 2008-05-27
Age : 26
Location : fi kulli makan...

View user profile

Back to top Go down

Re: SALAM DAKWAH DARIPADA HAFAAZ MUSLIM

Post by HafaazMuslim on Wed Jun 18, 2008 10:53 pm

Xpenting?
Betul tu...hehe
(Sbnrnya geram...) Sad

_________________
WebSite Ana >>>>>
http://hafaazmuslimislami.blogspot.com

-Walakin kunu Rabbaniyyin
-Ihfazh Allah Yahfazhka



"Ssungguhnya solatku,ibadatku,cintaku,hidupku,dan matiku, hanya kerana Allah S.W.T.,Tuhan Seluruh Alam yang mentakdir menentukan segala2nya"
avatar
HafaazMuslim

Posts : 460
Join date : 2008-05-25
Age : 97
Location : Kompleks Balai Islam, KL

View user profile http://hafaazmuslimislami.blogspot.com

Back to top Go down

Re: SALAM DAKWAH DARIPADA HAFAAZ MUSLIM

Post by budak_kecik90 on Thu Jun 19, 2008 8:18 pm

HafaazMuslim wrote:Xpenting?
Betul tu...hehe
(Sbnrnya geram...) Sad

geram tp smiley tu menangis...
ape da... Very Happy
avatar
budak_kecik90

Posts : 425
Join date : 2008-05-27
Age : 26
Location : fi kulli makan...

View user profile

Back to top Go down

Re: SALAM DAKWAH DARIPADA HAFAAZ MUSLIM

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum