.::.Salam Tautan Kasih Seutuh Ukhuwah.::.

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: .::.Salam Tautan Kasih Seutuh Ukhuwah.::.

Post by Asy_syuraa on Thu Jun 26, 2008 6:56 pm

afifah92 wrote:assalamualaikum...

salam ukhuwah dr afifah92...

waalaikumsalam....
salam ukhuwah kemakli..
syukram sudi jenguk teratak akak........ queen

_________________
Orang yang bahagia itu akan selalu menyediakan waktu untuk membaca kerana membaca itu sumber hikmah, menyediakan waktu tertawa kerana tertawa itu muziknya jiwa, menyediakan waktu untuk berfikir kerana berfikir itu
pokok kemajuan, menyediakan waktu untuk beramal kerana beramal itu pangkal kejayaan, menyediakan waktu untuk bersenda kerana bersenda itu akan membuat muda selalu dan menyediakan waktu beribadat
kerana beribadat itu adalah ibu dari segala ketenangan jiwa.
avatar
Asy_syuraa

Posts : 29
Join date : 2008-05-21
Age : 31
Location : Kepala Batas @ USIM

View user profile

Back to top Go down

Re: .::.Salam Tautan Kasih Seutuh Ukhuwah.::.

Post by Asy_syuraa on Thu Jun 26, 2008 6:59 pm

budak_kecik90 wrote:
sekeh la....wek....
owh...terpaut...
dh lama gn??
guna kat mn?

ooo... xtakuit eh..... Twisted Evil
aah.....hampir 4 tahun guna nm 2....
kat KTI, KTD, KD, KS H n lain2 byk la.. xtersebut flower

_________________
Orang yang bahagia itu akan selalu menyediakan waktu untuk membaca kerana membaca itu sumber hikmah, menyediakan waktu tertawa kerana tertawa itu muziknya jiwa, menyediakan waktu untuk berfikir kerana berfikir itu
pokok kemajuan, menyediakan waktu untuk beramal kerana beramal itu pangkal kejayaan, menyediakan waktu untuk bersenda kerana bersenda itu akan membuat muda selalu dan menyediakan waktu beribadat
kerana beribadat itu adalah ibu dari segala ketenangan jiwa.
avatar
Asy_syuraa

Posts : 29
Join date : 2008-05-21
Age : 31
Location : Kepala Batas @ USIM

View user profile

Back to top Go down

Re: .::.Salam Tautan Kasih Seutuh Ukhuwah.::.

Post by Asy_syuraa on Thu Jun 26, 2008 7:02 pm

HafaazMuslim wrote:

Kak Lah...Lama xmasuk cni...Umur akak brape, ye?Ana dah kenal muka kak lah..Tgk kt KTI..hehe

bz ckit la.... 2 yg xsmpat msk Smile
agak2 berapa.. hehehe.. umur akak baru 22 tahun..
dah tgk ke gmbr akak Embarassed gmbar yg mn... Question

_________________
Orang yang bahagia itu akan selalu menyediakan waktu untuk membaca kerana membaca itu sumber hikmah, menyediakan waktu tertawa kerana tertawa itu muziknya jiwa, menyediakan waktu untuk berfikir kerana berfikir itu
pokok kemajuan, menyediakan waktu untuk beramal kerana beramal itu pangkal kejayaan, menyediakan waktu untuk bersenda kerana bersenda itu akan membuat muda selalu dan menyediakan waktu beribadat
kerana beribadat itu adalah ibu dari segala ketenangan jiwa.
avatar
Asy_syuraa

Posts : 29
Join date : 2008-05-21
Age : 31
Location : Kepala Batas @ USIM

View user profile

Back to top Go down

Re: .::.Salam Tautan Kasih Seutuh Ukhuwah.::.

Post by Asy_syuraa on Thu Jun 26, 2008 7:08 pm

budak_kecik90 wrote:kenal muke??
penah tgk muke la kirenya?

hafaz je pernah tgk muka akak..
aka belum tgk muka dia gi.. xkenal rupa mcm mn... Rolling Eyes

_________________
Orang yang bahagia itu akan selalu menyediakan waktu untuk membaca kerana membaca itu sumber hikmah, menyediakan waktu tertawa kerana tertawa itu muziknya jiwa, menyediakan waktu untuk berfikir kerana berfikir itu
pokok kemajuan, menyediakan waktu untuk beramal kerana beramal itu pangkal kejayaan, menyediakan waktu untuk bersenda kerana bersenda itu akan membuat muda selalu dan menyediakan waktu beribadat
kerana beribadat itu adalah ibu dari segala ketenangan jiwa.
avatar
Asy_syuraa

Posts : 29
Join date : 2008-05-21
Age : 31
Location : Kepala Batas @ USIM

View user profile

Back to top Go down

Re: .::.Salam Tautan Kasih Seutuh Ukhuwah.::.

Post by budak_kecik90 on Fri Jun 27, 2008 3:45 pm

Asy_syuraa wrote:
budak_kecik90 wrote:kenal muke??
penah tgk muke la kirenya?

hafaz je pernah tgk muka akak..
aka belum tgk muka dia gi.. xkenal rupa mcm mn... Rolling Eyes

kak ila,baik jgn tgk....
die da jd nenek da!!!
umo da 88!!
haha... Razz
avatar
budak_kecik90

Posts : 425
Join date : 2008-05-27
Age : 26
Location : fi kulli makan...

View user profile

Back to top Go down

Re: .::.Salam Tautan Kasih Seutuh Ukhuwah.::.

Post by HafaazMuslim on Fri Jun 27, 2008 9:45 pm

Asy_syuraa wrote:
HafaazMuslim wrote:

Kak Lah...Lama xmasuk cni...Umur akak brape, ye?Ana dah kenal muka kak lah..Tgk kt KTI..hehe

bz ckit la.... 2 yg xsmpat msk Smile
agak2 berapa.. hehehe.. umur akak baru 22 tahun..
dah tgk ke gmbr akak Embarassed gmbar yg mn... Question

Gmbr akak ngan bingkisanurani, Sutera, n lain2..Hehe

_________________
WebSite Ana >>>>>
http://hafaazmuslimislami.blogspot.com

-Walakin kunu Rabbaniyyin
-Ihfazh Allah Yahfazhka



"Ssungguhnya solatku,ibadatku,cintaku,hidupku,dan matiku, hanya kerana Allah S.W.T.,Tuhan Seluruh Alam yang mentakdir menentukan segala2nya"
avatar
HafaazMuslim

Posts : 460
Join date : 2008-05-25
Age : 97
Location : Kompleks Balai Islam, KL

View user profile http://hafaazmuslimislami.blogspot.com

Back to top Go down

Re: .::.Salam Tautan Kasih Seutuh Ukhuwah.::.

Post by HafaazMuslim on Fri Jun 27, 2008 9:46 pm

Asy_syuraa wrote:
budak_kecik90 wrote:kenal muke??
penah tgk muke la kirenya?

hafaz je pernah tgk muka akak..
aka belum tgk muka dia gi.. xkenal rupa mcm mn... Rolling Eyes

Akak nak tgk, ke?hehehe

_________________
WebSite Ana >>>>>
http://hafaazmuslimislami.blogspot.com

-Walakin kunu Rabbaniyyin
-Ihfazh Allah Yahfazhka



"Ssungguhnya solatku,ibadatku,cintaku,hidupku,dan matiku, hanya kerana Allah S.W.T.,Tuhan Seluruh Alam yang mentakdir menentukan segala2nya"
avatar
HafaazMuslim

Posts : 460
Join date : 2008-05-25
Age : 97
Location : Kompleks Balai Islam, KL

View user profile http://hafaazmuslimislami.blogspot.com

Back to top Go down

Re: .::.Salam Tautan Kasih Seutuh Ukhuwah.::.

Post by Asy_syuraa on Mon Oct 20, 2008 6:04 pm

SalamHafaaz
khaifahaluk warga KTD
lm nau ana xmsk cni.. silent bz bebenor la sem Rolling Eyes

_________________
Orang yang bahagia itu akan selalu menyediakan waktu untuk membaca kerana membaca itu sumber hikmah, menyediakan waktu tertawa kerana tertawa itu muziknya jiwa, menyediakan waktu untuk berfikir kerana berfikir itu
pokok kemajuan, menyediakan waktu untuk beramal kerana beramal itu pangkal kejayaan, menyediakan waktu untuk bersenda kerana bersenda itu akan membuat muda selalu dan menyediakan waktu beribadat
kerana beribadat itu adalah ibu dari segala ketenangan jiwa.
avatar
Asy_syuraa

Posts : 29
Join date : 2008-05-21
Age : 31
Location : Kepala Batas @ USIM

View user profile

Back to top Go down

Re: .::.Salam Tautan Kasih Seutuh Ukhuwah.::.

Post by HafaazMuslim on Mon Dec 01, 2008 9:54 pm

Asy_syuraa wrote: SalamHafaaz
khaifahaluk warga KTD
lm nau ana xmsk cni.. silent bz bebenor la sem Rolling Eyes

Alhamdulillah..hm.ana pun dh lama bebenor xmasuk cni.hehe

_________________
WebSite Ana >>>>>
http://hafaazmuslimislami.blogspot.com

-Walakin kunu Rabbaniyyin
-Ihfazh Allah Yahfazhka



"Ssungguhnya solatku,ibadatku,cintaku,hidupku,dan matiku, hanya kerana Allah S.W.T.,Tuhan Seluruh Alam yang mentakdir menentukan segala2nya"
avatar
HafaazMuslim

Posts : 460
Join date : 2008-05-25
Age : 97
Location : Kompleks Balai Islam, KL

View user profile http://hafaazmuslimislami.blogspot.com

Back to top Go down

Re: .::.Salam Tautan Kasih Seutuh Ukhuwah.::.

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum