.::.Salam Tautan Kasih Seutuh Ukhuwah.::.

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down

.::.Salam Tautan Kasih Seutuh Ukhuwah.::.

Post by Asy_syuraa on Sat May 24, 2008 5:46 pm


Assalamualaikum...
salam ukhuwah fillah abadab abada min ana...
sudi2 la menjenguk teratak buruk ana utk merapat ukhuwah n sama2 berdakwah... Very Happy
Wink

_________________
Orang yang bahagia itu akan selalu menyediakan waktu untuk membaca kerana membaca itu sumber hikmah, menyediakan waktu tertawa kerana tertawa itu muziknya jiwa, menyediakan waktu untuk berfikir kerana berfikir itu
pokok kemajuan, menyediakan waktu untuk beramal kerana beramal itu pangkal kejayaan, menyediakan waktu untuk bersenda kerana bersenda itu akan membuat muda selalu dan menyediakan waktu beribadat
kerana beribadat itu adalah ibu dari segala ketenangan jiwa.
avatar
Asy_syuraa

Posts : 29
Join date : 2008-05-21
Age : 31
Location : Kepala Batas @ USIM

View user profile

Back to top Go down

Re: .::.Salam Tautan Kasih Seutuh Ukhuwah.::.

Post by Detective on Sun May 25, 2008 3:24 pm

Asy_syuraa wrote:
Assalamualaikum...
salam ukhuwah fillah abadab abada min ana...
sudi2 la menjenguk teratak buruk ana utk merapat ukhuwah n sama2 berdakwah... Very Happy
Wink

Wa'alaikummussalam.. Salam ukhuwah dari ana jua.. Ana harap apabila ramai yg menjadi ahli KTD, maka forum ini akan jd lebih bermakna dan meriah. Seterusnya dapat menimba ilmu2 yg mungkin kita tidak dpt miliki di tempat lain.. Smile

_________________
SESEORANG YANG TAKUT UNTUK MEMBUAT KESILAPAN TIDAK AKAN MENEMUI SESUATU YANG MENAKJUBKAN!!
avatar
Detective
Admin

Posts : 270
Join date : 2008-05-19
Age : 27
Location : 18500, Machang

View user profile http://dakwah.motionsforum.com

Back to top Go down

Re: .::.Salam Tautan Kasih Seutuh Ukhuwah.::.

Post by HafaazMuslim on Mon May 26, 2008 7:29 pm

Salam Ukhwah daripada ana... Very Happy
avatar
HafaazMuslim

Posts : 460
Join date : 2008-05-25
Age : 97
Location : Kompleks Balai Islam, KL

View user profile http://hafaazmuslimislami.blogspot.com

Back to top Go down

Re: .::.Salam Tautan Kasih Seutuh Ukhuwah.::.

Post by budak_kecik90 on Wed May 28, 2008 11:36 am

السلام عايكم
salam ukhuwwah minni....
avatar
budak_kecik90

Posts : 425
Join date : 2008-05-27
Age : 26
Location : fi kulli makan...

View user profile

Back to top Go down

Re: .::.Salam Tautan Kasih Seutuh Ukhuwah.::.

Post by Lieza on Wed May 28, 2008 6:15 pm

Salam perkenalan dari Lieza Very Happy
avatar
Lieza

Posts : 136
Join date : 2008-05-28
Age : 33
Location : Kuala Lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: .::.Salam Tautan Kasih Seutuh Ukhuwah.::.

Post by Asy_syuraa on Fri May 30, 2008 12:11 pm

Syukran sudi masuk teratak buruk ana ni... Smile
InsyaAllah... sm2 kita meriahkannya ngan wadah ilmiah... Very Happy

_________________
Orang yang bahagia itu akan selalu menyediakan waktu untuk membaca kerana membaca itu sumber hikmah, menyediakan waktu tertawa kerana tertawa itu muziknya jiwa, menyediakan waktu untuk berfikir kerana berfikir itu
pokok kemajuan, menyediakan waktu untuk beramal kerana beramal itu pangkal kejayaan, menyediakan waktu untuk bersenda kerana bersenda itu akan membuat muda selalu dan menyediakan waktu beribadat
kerana beribadat itu adalah ibu dari segala ketenangan jiwa.
avatar
Asy_syuraa

Posts : 29
Join date : 2008-05-21
Age : 31
Location : Kepala Batas @ USIM

View user profile

Back to top Go down

Re: .::.Salam Tautan Kasih Seutuh Ukhuwah.::.

Post by Asy_syuraa on Fri May 30, 2008 12:13 pm

HafaazMuslim wrote:Salam Ukhwah daripada ana... Very Happy

salam ukhuwah kembali min ana
Smile

_________________
Orang yang bahagia itu akan selalu menyediakan waktu untuk membaca kerana membaca itu sumber hikmah, menyediakan waktu tertawa kerana tertawa itu muziknya jiwa, menyediakan waktu untuk berfikir kerana berfikir itu
pokok kemajuan, menyediakan waktu untuk beramal kerana beramal itu pangkal kejayaan, menyediakan waktu untuk bersenda kerana bersenda itu akan membuat muda selalu dan menyediakan waktu beribadat
kerana beribadat itu adalah ibu dari segala ketenangan jiwa.
avatar
Asy_syuraa

Posts : 29
Join date : 2008-05-21
Age : 31
Location : Kepala Batas @ USIM

View user profile

Back to top Go down

Re: .::.Salam Tautan Kasih Seutuh Ukhuwah.::.

Post by Asy_syuraa on Fri May 30, 2008 12:18 pm

budak_kecik90 wrote:السلام عايكم
salam ukhuwwah minni....


وعليكم سلام
sakam ukhuwah kembali.... Smile

_________________
Orang yang bahagia itu akan selalu menyediakan waktu untuk membaca kerana membaca itu sumber hikmah, menyediakan waktu tertawa kerana tertawa itu muziknya jiwa, menyediakan waktu untuk berfikir kerana berfikir itu
pokok kemajuan, menyediakan waktu untuk beramal kerana beramal itu pangkal kejayaan, menyediakan waktu untuk bersenda kerana bersenda itu akan membuat muda selalu dan menyediakan waktu beribadat
kerana beribadat itu adalah ibu dari segala ketenangan jiwa.
avatar
Asy_syuraa

Posts : 29
Join date : 2008-05-21
Age : 31
Location : Kepala Batas @ USIM

View user profile

Back to top Go down

Re: .::.Salam Tautan Kasih Seutuh Ukhuwah.::.

Post by Asy_syuraa on Fri May 30, 2008 12:20 pm

Lieza wrote:Salam perkenalan dari Lieza Very Happy

Salam Ukhuwah anti...
syukran sudi jenguk teratak buruk ana ni... flower

_________________
Orang yang bahagia itu akan selalu menyediakan waktu untuk membaca kerana membaca itu sumber hikmah, menyediakan waktu tertawa kerana tertawa itu muziknya jiwa, menyediakan waktu untuk berfikir kerana berfikir itu
pokok kemajuan, menyediakan waktu untuk beramal kerana beramal itu pangkal kejayaan, menyediakan waktu untuk bersenda kerana bersenda itu akan membuat muda selalu dan menyediakan waktu beribadat
kerana beribadat itu adalah ibu dari segala ketenangan jiwa.
avatar
Asy_syuraa

Posts : 29
Join date : 2008-05-21
Age : 31
Location : Kepala Batas @ USIM

View user profile

Back to top Go down

Re: .::.Salam Tautan Kasih Seutuh Ukhuwah.::.

Post by budak_kecik90 on Tue Jun 03, 2008 1:24 pm

ape da...cantik r teratak enti ni... Very Happy
avatar
budak_kecik90

Posts : 425
Join date : 2008-05-27
Age : 26
Location : fi kulli makan...

View user profile

Back to top Go down

Re: .::.Salam Tautan Kasih Seutuh Ukhuwah.::.

Post by HafaazMuslim on Tue Jun 03, 2008 10:20 pm

Asy_syuraa wrote:
HafaazMuslim wrote:Salam Ukhwah daripada ana... Very Happy

salam ukhuwah kembali min ana
Smile

SALAM...ALHAMDULILLAH...SIBUK, YE?
AKAK JARANG MASUK..HEHE
avatar
HafaazMuslim

Posts : 460
Join date : 2008-05-25
Age : 97
Location : Kompleks Balai Islam, KL

View user profile http://hafaazmuslimislami.blogspot.com

Back to top Go down

Re: .::.Salam Tautan Kasih Seutuh Ukhuwah.::.

Post by Lieza on Wed Jun 04, 2008 6:26 pm

Asy_syuraa wrote:
Lieza wrote:Salam perkenalan dari Lieza Very Happy

Salam Ukhuwah anti...
syukran sudi jenguk teratak buruk ana ni... flower

A'fwan Very Happy
Tak jadi masalah Cool
Takde la buruk sangat teratak nie Wink
avatar
Lieza

Posts : 136
Join date : 2008-05-28
Age : 33
Location : Kuala Lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: .::.Salam Tautan Kasih Seutuh Ukhuwah.::.

Post by HafaazMuslim on Thu Jun 05, 2008 12:59 pm

Lieza wrote:
Asy_syuraa wrote:
Lieza wrote:Salam perkenalan dari Lieza Very Happy

Salam Ukhuwah anti...
syukran sudi jenguk teratak buruk ana ni... flower

A'fwan Very Happy
Tak jadi masalah Cool
Takde la buruk sangat teratak nie Wink

Salam...
Takdelah buruk sangat? Question
Hehe..Apepun salam Ukhwah kembali buat kak syura...
avatar
HafaazMuslim

Posts : 460
Join date : 2008-05-25
Age : 97
Location : Kompleks Balai Islam, KL

View user profile http://hafaazmuslimislami.blogspot.com

Back to top Go down

Re: .::.Salam Tautan Kasih Seutuh Ukhuwah.::.

Post by Asy_syuraa on Thu Jun 05, 2008 1:58 pm

budak_kecik90 wrote:ape da...cantik r teratak enti ni... Very Happy

yela 2.... Laughing

_________________
Orang yang bahagia itu akan selalu menyediakan waktu untuk membaca kerana membaca itu sumber hikmah, menyediakan waktu tertawa kerana tertawa itu muziknya jiwa, menyediakan waktu untuk berfikir kerana berfikir itu
pokok kemajuan, menyediakan waktu untuk beramal kerana beramal itu pangkal kejayaan, menyediakan waktu untuk bersenda kerana bersenda itu akan membuat muda selalu dan menyediakan waktu beribadat
kerana beribadat itu adalah ibu dari segala ketenangan jiwa.
avatar
Asy_syuraa

Posts : 29
Join date : 2008-05-21
Age : 31
Location : Kepala Batas @ USIM

View user profile

Back to top Go down

Re: .::.Salam Tautan Kasih Seutuh Ukhuwah.::.

Post by ultraiman on Thu Jun 05, 2008 4:26 pm

Asy_syuraa wrote:
Assalamualaikum...
salam ukhuwah fillah abadab abada min ana...
sudi2 la menjenguk teratak buruk ana utk merapat ukhuwah n sama2 berdakwah... Very Happy
Wink

salaam ukhuwah minni..
teratak sape pulak yg buruk ni??
klu buruk x de org dtg cik kak..
ape pun,
ceria2 selalu buat asy_syuraa..
Very Happy Very Happy
avatar
ultraiman

Posts : 32
Join date : 2008-05-27

View user profile

Back to top Go down

Re: .::.Salam Tautan Kasih Seutuh Ukhuwah.::.

Post by Asy_syuraa on Sat Jun 14, 2008 5:46 pm

ultraiman wrote:

salaam ukhuwah minni..
teratak sape pulak yg buruk ni??
klu buruk x de org dtg cik kak..
ape pun,
ceria2 selalu buat asy_syuraa..
Very Happy Very Happy

salam ukhuwah kembali...
syukran sudi masu teratak ana ni... flower

emmm... byk hari online, br ari ni n semalam smpt... bz ckit la.... Wink

_________________
Orang yang bahagia itu akan selalu menyediakan waktu untuk membaca kerana membaca itu sumber hikmah, menyediakan waktu tertawa kerana tertawa itu muziknya jiwa, menyediakan waktu untuk berfikir kerana berfikir itu
pokok kemajuan, menyediakan waktu untuk beramal kerana beramal itu pangkal kejayaan, menyediakan waktu untuk bersenda kerana bersenda itu akan membuat muda selalu dan menyediakan waktu beribadat
kerana beribadat itu adalah ibu dari segala ketenangan jiwa.
avatar
Asy_syuraa

Posts : 29
Join date : 2008-05-21
Age : 31
Location : Kepala Batas @ USIM

View user profile

Back to top Go down

Re: .::.Salam Tautan Kasih Seutuh Ukhuwah.::.

Post by Asy_syuraa on Sat Jun 14, 2008 5:50 pm

HafaazMuslim wrote:

Salam...
Takdelah buruk sangat? Question
Hehe..Apepun salam Ukhwah kembali buat kak syura...

yela 2....
xyah panggil kak syura, rs janggal lak... itu nickname ja..
panggil ja kak ila @ kak nabilah k... flower queen

_________________
Orang yang bahagia itu akan selalu menyediakan waktu untuk membaca kerana membaca itu sumber hikmah, menyediakan waktu tertawa kerana tertawa itu muziknya jiwa, menyediakan waktu untuk berfikir kerana berfikir itu
pokok kemajuan, menyediakan waktu untuk beramal kerana beramal itu pangkal kejayaan, menyediakan waktu untuk bersenda kerana bersenda itu akan membuat muda selalu dan menyediakan waktu beribadat
kerana beribadat itu adalah ibu dari segala ketenangan jiwa.
avatar
Asy_syuraa

Posts : 29
Join date : 2008-05-21
Age : 31
Location : Kepala Batas @ USIM

View user profile

Back to top Go down

Re: .::.Salam Tautan Kasih Seutuh Ukhuwah.::.

Post by budak_kecik90 on Sat Jun 14, 2008 6:35 pm

owh kak ila...
adik ana nama ila...haha jgn mara....
knp ltk nick asy-syuraa
avatar
budak_kecik90

Posts : 425
Join date : 2008-05-27
Age : 26
Location : fi kulli makan...

View user profile

Back to top Go down

Re: .::.Salam Tautan Kasih Seutuh Ukhuwah.::.

Post by Asy_syuraa on Sat Jun 14, 2008 6:41 pm

budak_kecik90 wrote:owh kak ila...
adik ana nama ila...haha jgn mara....
knp ltk nick asy-syuraa

ooo.... gelak kat org eh.... sekeh baru tau hahaha tongue pirat Very Happy
dah terpaut ngan nm 2 nk wat cmna kan hahaha Very Happy n dh lm guna nick 2 Wink

_________________
Orang yang bahagia itu akan selalu menyediakan waktu untuk membaca kerana membaca itu sumber hikmah, menyediakan waktu tertawa kerana tertawa itu muziknya jiwa, menyediakan waktu untuk berfikir kerana berfikir itu
pokok kemajuan, menyediakan waktu untuk beramal kerana beramal itu pangkal kejayaan, menyediakan waktu untuk bersenda kerana bersenda itu akan membuat muda selalu dan menyediakan waktu beribadat
kerana beribadat itu adalah ibu dari segala ketenangan jiwa.
avatar
Asy_syuraa

Posts : 29
Join date : 2008-05-21
Age : 31
Location : Kepala Batas @ USIM

View user profile

Back to top Go down

Re: .::.Salam Tautan Kasih Seutuh Ukhuwah.::.

Post by bAlQis_aIna on Fri Jun 20, 2008 12:00 pm

salam ukhuwah kak ila... ceria2 selalu
avatar
bAlQis_aIna

Posts : 78
Join date : 2008-06-09
Age : 28
Location : Malaysia

View user profile

Back to top Go down

Re: .::.Salam Tautan Kasih Seutuh Ukhuwah.::.

Post by afifah92 on Sat Jun 21, 2008 5:22 pm

assalamualaikum...

salam ukhuwah dr afifah92...

afifah92

Posts : 5
Join date : 2008-06-21

View user profile

Back to top Go down

Re: .::.Salam Tautan Kasih Seutuh Ukhuwah.::.

Post by budak_kecik90 on Tue Jun 24, 2008 7:52 pm

Asy_syuraa wrote:
budak_kecik90 wrote:owh kak ila...
adik ana nama ila...haha jgn mara....
knp ltk nick asy-syuraa

ooo.... gelak kat org eh.... sekeh baru tau hahaha tongue pirat Very Happy
dah terpaut ngan nm 2 nk wat cmna kan hahaha Very Happy n dh lm guna nick 2 Wink

sekeh la....wek....
owh...terpaut...
dh lama gn??
guna kat mn?
avatar
budak_kecik90

Posts : 425
Join date : 2008-05-27
Age : 26
Location : fi kulli makan...

View user profile

Back to top Go down

Re: .::.Salam Tautan Kasih Seutuh Ukhuwah.::.

Post by HafaazMuslim on Tue Jun 24, 2008 9:14 pm

Asy_syuraa wrote:
HafaazMuslim wrote:

Salam...
Takdelah buruk sangat? Question
Hehe..Apepun salam Ukhwah kembali buat kak syura...

yela 2....
xyah panggil kak syura, rs janggal lak... itu nickname ja..
panggil ja kak ila @ kak nabilah k... flower queen

Kak Lah...Lama xmasuk cni...Umur akak brape, ye?Ana dah kenal muka kak lah..Tgk kt KTI..hehe

_________________
WebSite Ana >>>>>
http://hafaazmuslimislami.blogspot.com

-Walakin kunu Rabbaniyyin
-Ihfazh Allah Yahfazhka



"Ssungguhnya solatku,ibadatku,cintaku,hidupku,dan matiku, hanya kerana Allah S.W.T.,Tuhan Seluruh Alam yang mentakdir menentukan segala2nya"
avatar
HafaazMuslim

Posts : 460
Join date : 2008-05-25
Age : 97
Location : Kompleks Balai Islam, KL

View user profile http://hafaazmuslimislami.blogspot.com

Back to top Go down

Re: .::.Salam Tautan Kasih Seutuh Ukhuwah.::.

Post by budak_kecik90 on Tue Jun 24, 2008 9:24 pm

kenal muke??
penah tgk muke la kirenya?
avatar
budak_kecik90

Posts : 425
Join date : 2008-05-27
Age : 26
Location : fi kulli makan...

View user profile

Back to top Go down

Re: .::.Salam Tautan Kasih Seutuh Ukhuwah.::.

Post by Asy_syuraa on Thu Jun 26, 2008 6:54 pm

bAlQis_aIna wrote:salam ukhuwah kak ila... ceria2 selalu

salam ukhuwah kembali... jemput2 la msk ke teratak akak ni.... flower

_________________
Orang yang bahagia itu akan selalu menyediakan waktu untuk membaca kerana membaca itu sumber hikmah, menyediakan waktu tertawa kerana tertawa itu muziknya jiwa, menyediakan waktu untuk berfikir kerana berfikir itu
pokok kemajuan, menyediakan waktu untuk beramal kerana beramal itu pangkal kejayaan, menyediakan waktu untuk bersenda kerana bersenda itu akan membuat muda selalu dan menyediakan waktu beribadat
kerana beribadat itu adalah ibu dari segala ketenangan jiwa.
avatar
Asy_syuraa

Posts : 29
Join date : 2008-05-21
Age : 31
Location : Kepala Batas @ USIM

View user profile

Back to top Go down

Re: .::.Salam Tautan Kasih Seutuh Ukhuwah.::.

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum